vineri, 25 martie 2016

Saga Kid 23,23 martie 2016

Ieri si astazi am mers la after-school Saga Kid, Sediul din Primaverii si cel din zona Baba Novac



Am fost asteptata 
de copiii care pregatisera deja telefoanele si caietelele pentru poze sau autografe. Am inceput sa le povestesc despre mine, despre pasiunea mea si despre expeditiile mele iar ei erau din ce-n ce mai intresati si aveau din ce-n ce mai multe intrebari de pus. Erau foarte fericiti si incantati de ceeace le spuneam. Apoi le-am aratat niste filmuletele din Ojos del Salado si Aconcagua impreuna cu o serie de poze din celelale expeditii.
Dupa ce le-am raspuns cu drag la toate intrebarile pe care le aveau am mai discutat putin si am inteles ca si lor le place mult sa se catere si sa mearga pe munte.
Am fost placut surprinsa de modul in care sunt educati, in spiritul reciclarii, al griji fata de mediu. De exemplu acum au un proiect in care construiesc igluuri din peturi de lapte.












Am facut poze de grup,  apoi am mai ramas putin sa ne jucam. Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa le povestesc acestor copii despre pasiunea mea si ca am aflat ca le place natura, escalada si mai ales sa mearga pe munte!



Sunt sigura ca ma voi intalni cu unii din acesti copii energici, activi si curiosi sa-si descopere pasiunile, in programele mele in care vor simti magia de a descoperi curajul, vor participa la jocuri de echilibru si indemanare, vor invata sa se cateri pe prize artificiale si pe stanci, vor descoperi, in drumetie, farmecul, frumusetile si diversitatea naturii.

Mai multe poze AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu